Zobacz mnie na GoldenLine
ThinkLab: moja firma

MOJE KSIĄŻKI - AUTOR

Użyteczność w praktyceM. Kasperski, A. Boguska-Torbicz Projektowanie stron WWW. Użyteczność w praktyce, Helion 2008.

Moja książkaM. Kasperski, Sztuczna Inteligencja, Helion 2003.

REDAKTOR MERYTORYCZNY

UmysłD. Casacuberta, Umysł. Czym jest i jak działa, Świat Książki 2007.

100 sposobów...T. Stafford, M. Webb, 100 sposobów na zgłębienie tajemnic umysłu, Onepress 2006.

Istota inteligencjiJ. Hawkins, S. Blakeslee, Istota inteligencji, Onepress 2005.

Blog > Komentarze do wpisu

Trendy: Animacja i interakcja

Przez ostatni rok miałem przyjemność prowadzić od strony strategicznej i architektonicznej bardzo rozległy projekt, na którego wstępie zastałem grupę serwisów WWW, gdzie każdy serwis miał swojego właściciela w ramach struktury organizacji. Na końcu pozostał jeden główny serwis informacyjny oraz serwis korporacyjny.

Prace powyższe prowadziłem w fazach:

  1. Przegląd tego, co widać
  2. Spotkania z właścicielami serwisów: czy serwis był potrzebny? czy spełnił oczekiwania? tak - dlaczego? nie - dlaczego?
  3. Statystyki
  4. Benchmark
  5. Oddanie nowej - holistycznej strategii; zbudowanie parasola w serwisie o największym potencjale
  6. Projekt AI (właściwie 3 projekty - co wyszło ze statystyk trendów technicznych, czyli głównie w oparciu o rozdzielczości: główny serwis 1280+, serwis na tablet 1024, serwis na smartphone
  7. Po akceptacji AI, projekt interakcji, ze względu na fakt, że serwis nie ma roli tylko informacyjnej, ale także istotną rolę wizerunkową projekt interakcji był dość rozległy

Przy okazji 7. odbyło się spotkanie, na którym przedstawiłem możliwości animacji/interakcji aktualnie wykorzystywane na stronach WWW, stanowiące pewien wyznacznik (brałem pod uwagę głównie strony nagradzane). Spotkanie to pozwoliło na rozmowę i dało punkt odniesienia klientowi do ostatecznie wybranych animacji do wdrożenia w projekt.

Przekopałem przy tej okazji ponad 2 tysiące stron. A teraz stwierdziłem, że może ktoś jeszcze na tym skorzysta. Stąd poniżej zamieszczam link do prezentacji.

Enjoy!



niedziela, 29 września 2013, marekkasperski

Polecane wpisy

  • Definicja UX: Przez wskazanie... Feature na rynku nieruchomości

    Wstęp [można pominąć] 0.1. User Experience to nie jest ' wziu-wziu ' w HTML5. To nawet nie jest front-end. Sorry , nie przekonacie mnie w licznych rozmowach;

  • Z półki projektanta: Koszyk

    Krótki komiks o projektowaniu. *** To jest koszyk na zakupy. To jest ładny koszyk na zakupy, jednak pełni taką samą rolę jak zwyczajny koszyk. Dla sklepu (a

  • Polski Internet śpi

    Nie wiem, czy to za sprawą globalnych dużych graczy, którzy (pod względem zasięgu) przejęli polskich użytkowników, a z nimi polskie budżety marketingowe, ale wy

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu: